Kjøps- og leveransevilkår fredriksensfasonger.no


Ekspedering av ordre:

Når bestillingen av varen har gått igjennom vil du motta en ordrebekreftelse fra oss via e-post. Om du ikke har mottatt ordrebekreftelse fra oss innen noen minutter, sjekk i søppelpost/spamboksen i e-postleseren din om det kan ha havnet der. Du kan også logge deg inn på "Min side" og se ordrebekreftelsen din der. Hvis du ikke har fått noen bekreftelse, har ikke bestillingen gått igjennom. Vi minner om at avtalen er bindene for begge parter når kjøpers bestilling er mottatt av selgeren.

Tilgjengelighet:

Vi gjør det vi kan for at varene vi legger ut i nettbutikken er tilgjengelige for salg til alle tider.

Dersom en vare er satt til ”utsolgt” vil det ikke være mulighet for å bestille den og det samme gjelder om du prøver å bestille et antall som ikke er igjen på lager.

Send gjerne en mail eller ring oss for å høre om når event. varen kommer inn på lager igjen.

Vi gjør deg oppmerksom på at det kan forekomme i noen enkelt tilfeller at varen blir godkjent for salg selv om den er utsolgt eller ikke tilgengelig.

Leveranse:

Vi sender ut pakker minimum 3 ganger i uken (tirs. tors. og lørdag), slik at du vil motta pakken så fort som mulig. I ferieperoder og spesielt i juli vil

det kunne ta noe lenger tid.

Avhengig av vekt, vil varene bli sendt som A / B post, eller som Norgespakke.

Frakt:

Vi sender med posten, om ikke annet avtales.

Når du går til kassen vil du se at vår fraktpris er satt til fast beløp på kr. 99,-. Det vil være smart å bestille flere produkter samtidig, da fraktprisen vil forbli uendret.

Personopplysninger:

Klarna foretar en rutinemessig kredittsjekk ved kjøp. Derfor må du oppgi personnummeret ditt. Denne informasjonen blir ikke lagret i vår nettbutikk, men håndteres internt i Klarnas sikre systemer.

finn-roen interiør behandler persondata ifølge Lov og Personopplysninger.

Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med eksterne register.

 

Generell informasjon

Alle produkter fra denne nettbutikken er solgt direkte fra:

 

Fredriksens Fasonger

St. Mariegate 63
1706 Sarpsborg

 

Kjøpsbetingelsene gjelder for salg av alle varer fra www.fredriksensfasonger.no.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder priser og informasjon om produkter på siden.

Ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål. Vi hjelper deg mer enn gjerne slik at du blir fornøyd med handelen og varen du ønsker deg.

Tlf: 482 07 803 / 942 77 707
E-post: kontakt (krøllalfa) fredriksensfasonger.no

 

Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK), inkl mva. Fraktprisen er oppgitt når du kommer til kassen. Vi reserverer oss for eventuelle prisendringer.


Forbehold:

Vi jobber hardt med å gjengi korrekte beskrivelser og spesifikasjoner av våre produkter.

Bildene vedrørende farger og mål kan avvike noe fra virkeligheten.

Fredriksens Fasonger tar ikke ansvar for at bildene kan variere på ulike datamaskiner og skjermer.

 

Avbestilling:

Dersom du ønsker å avbestille en bestilling må du ta kontakt med oss så fort det lar seg gjøre via:

tlf: 482 07 803 / 942 77 707
e-post:

Vi kan dessverre ikke gi noen garanti for at vi har mulighet til å kansellere bestillingen når ordren allerede har gått igjennom. Se også angrerett under.

 

Reklamasjon:

Dersom du har mottatt en vare med mangler eller mottatt feil vare i forsendelsen din,

må du kontakte Fredriksens Fasonger innen rimelig tid.

Send skriftlig beskrivelse av feil og mangler av varen via e-post til Fredriksens Fasonger, og vi vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre.

Du må reklamere innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen, fristen er 1 måned.

Blir klagen godkjent dekker vi dine fraktkostnader.

 

Angrerett

Varer kjøpt gjennom www.fredriksensfasonger.no gir returrett på 14 dager fra den dagen varene mottas av kunden. Vi henstiller våre kunder til å sendes oss en e-post innen utløpet av angrefristen.

Ved retur av varer er det viktig at varene blir returnert i samme stand som de ble mottatt. Vi oppfordrer kundene om å returnere varen i originalemballasjen.

For godkjennelse av retur må en skriftlig redegjørelse av skade/problem redegjøres og sendes sammen med returnert vare.

Varen kan også returneres i butikk. Da gjelder samme regler med skriftlig redegjørelse.

Når retur av varen er mottatt og godkjent av oss vil vi så snart som mulig tilbakeføre kjøpsbeløpet til din konto.

Frakt/og retur vil ikke bli betalt tilbake til kunden.

For retur til butikk gjelder samme regler. Du vil ikke motta kontant tilbakebetaling hvis du returnerer varen i butikken.

Husk å ta vare på din postkvittering som dokumentasjon på at retur av varen er sendt.

 

Retur av gaver:

Har du mottatt en gave fra www.fredriksensfasonger.no kan vi dessverre ikke tilbakebetale kjøpsbeløpet til din konto.

Dette er for å unngå ulovlig bruk av stjålne kredittkort.


Transportskade:

Oppdager du en transportskade må du ta kontakt med postkontoret som hjelper deg med å fylle ut et skadeskjema.

Fredriksens Fasonger tar ikke ansvar for slike skader, der vår emballasje er godkjent for utsendelse.

 

Skriv ut | Lukk